C + P Logo Styleguide

C + P Logo Download

C + P Logo und Claim Download


Logo

Logo składa się ze znaku słownego "CP" w połączeniu ze znakiem graficznym, zaokrąglonym rombem. Znaki słowne i graficzne nie mogą być zniekształcone, ściśnięte, przekolorowane, wycięte, zniekształcone lub obalone.

Pisownia

Nazwa firmy musi być zawsze pisana wielkimi literami i uzupełniona znakiem plusa. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na miejsce przed i po znaku plusa: C + P.



Strefa ochronna

Żadne inne elementy nie powinny być umieszczane w określonym obszarze wokół logo. Ta strefa ochronna wynika z 1/3 szerokości logo w standardowej aplikacji.



Orientacja logo

Logo jest zawsze umieszczone poziomo. Logo nie może być umieszczone do góry nogami.

Rozmiary logo

Rozmiar logo jest ustalany w zależności od medium.  Dla nośników do DIN A4 wynosi ona 20 mm. Od formatu DIN A3 logo skaluje się proporcjonalnie. Najmniejsza aplikacja logo nie może mieć mniej niż 10 mm szerokości.

Warianty logo

Aby zapewnić doskonałą czytelność logo w każdym możliwym rozmiarze, istnieją dwa warianty logo, które są zoptymalizowane pod względem odległości między literami, jak i szerokości linii.

Standardowy rozmiar logo

W standardowym rozmiarze logo jest używane do wszystkich zastosowań, w których może być używane od szerokości 16 mm i większej (wariant 1).

Logo małe

Jeśli logo ma być stosowane w szerokościach mniejszych niż 16 mm, istnieje wariant o zoptymalizowanych odstępach i szerokościach linii (wariant 2), który jest stosowany np. na długopisach.




Wersje kolorystyczne

Zaleca się stosowanie logo w kolorze czarnym na białym tle. Logo może być również używane w kolorze białym na czarnym tle.

Logo może być umieszczone zarówno w kolorze czarnym jak i białym na kolorowych tłach lub elementach graficznych. Należy zadbać o umieszczenie logo w kolorze czarnym na jasnych tłach i w kolorze białym na ciemnych tłach, aby zapewnić wystarczający kontrast i czytelność.



Claim

Znak słowno-graficzny C + P może być uzupełniony zastrzeżeniem „Szafka stalowa”. 
Oświadczenie nie może być zniekształcone, skompresowane, przekolorowane, przycięte, zniekształcone lub odwrócone.

Rozmiar i odstępy

W oświadczeniu zastosowano czcionkę „Moderat” o rozmiarze Medium. W formacie DIN A4 oświadczenie jest zapisane czcionką o rozmiarze 10 punktów (rys. 1). O
świadczenie jest zawsze używane na nośniku w pokazanych proporcjach, a zatem jest mniejsze niż logo (rys. 2). W zależności od nośnika, oświadczenie może być również skalowane w rozmiarze większym niż 10 punktów, aby uzyskać odpowiedni efekt dalekiego zasięgu (np. na torbie). 
Oświadczenie jest umieszczane po lewej stronie logo (rys. 3), w którym to przypadku znajduje się poziomo w środku logo. Można go jednak również umieścić z prawej strony, np. na nośniku w formacie portretowym. Należy jednak zachować ostrożność, aby zapewnić wystarczający odstęp wysokości, patrz sekcja dotycząca pozycjonowania claimu. 
Minimalna odległość w poziomie między claimem a logo wynosi jedną szerokość logo (rys. 4). W wyjątkowych przypadkach oświadczenie może być przesunięte do 1/3 szerokości logo (rys. 5). 
Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)


Rozmiar i odstępy

Pozycjonowanie oświadczenia Oświadczenie może być umieszczone zarówno po prawej stronie w dolnym obszarze, jak i po lewej stronie w górnym obszarze formatu.
Po prawej stronie oświadczenie jest umieszczane w dokładnie takiej samej odległości od prawej i dolnej krawędzi nośnika, jak logo od prawej górnej krawędzi.
Oświadczenie może być umieszczone wyżej po prawej stronie (maksymalnie do połowy pionowego formatu) tylko w wyjątkowych przypadkach (np. na zwijanym banerze w celu uwzględnienia osi wizualnej).
Jeśli claim znajduje się po lewej stronie, jest umieszczany poziomo, wyśrodkowany względem logo. Również w tym przypadku odstępy między marginesami są takie same jak w przypadku logo. W zależności od medium, claim może być również umieszczony bliżej logo, jeśli używane są elementy projektu, takie jak bloki tekstowe.



Wersje kolorowe

Zaleca się stosowanie znaku w kolorze czarnym na białym tle. 
Logo może być również używane w kolorze białym na czarnym tle. Oświadczenie może być umieszczone zarówno w kolorze czarnym, jak i białym na kolorowym tle. Należy upewnić się, że oświadczenie jest umieszczone w kolorze czarnym na jasnym tle i w kolorze białym na ciemnym tle, aby zapewnić wystarczający kontrast i czytelność.


Ochrona danych*
Briefumschläge