Reklamacje



Rozpatrywanie reklamacji po prostu online!

Bardzo nam przykro i przepraszamy, że dostawa produktu C + P stała się powodem do reklamacji pomimo ścisłej kontroli jakości w naszej firmie! Aby móc rozpatrzyć Twoją reklamację tak szybko i indywidualnie, jak to możliwe, kliknij poniższy link, wypełnij formularz i wyślij go do nas. Po otrzymaniu danych i informacji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub e-mailem w ciągu 48 godzin z propozycją rozwiązania.

Dziękujemy za pomoc i pozdrawiamy, ZESPÓŁ SERWISOWY C + P

Ważna uwaga: Jeśli powód reklamacji (np. uszkodzenie produktu) stwarza potencjalne zagrożenie dla osób, należy natychmiast wycofać produkt z obrotu do czasu całkowitego usunięcia uszkodzenia!
Ihre Kontaktdaten
Pola oznaczone gwiazdką (*) są polami obowiązkowymi.
Ochrona danych*
Ochrona danych*
Briefumschläge